Најважни Храна

Како да одржите константна телесна тежина?

Доколку во текот на летото успеавте да ја постигнете идеалната телесна тежина, следете ги следните совети за тоа како да ја одржите истата без многу напор и одрекувања.

За сјајна кожа
  • Избегнувајте шеќери

За да ја одржете константна телесната тежина исфрлете ги шеќерите од менито. Целосно елеминирајте ги и преработените производи.

  • Јадете повеќе зеленчук и овошје

Зелениот зеленчук и зеленчукот кој содржи скроб треба да бидат почесто застапени во Вашата исхрана.  Зелениот зеленчук содржи многу хранливи материи и позитивно влијае на расположението. Скробните зеленчуци како тиква, морков и благ компир, содржат растителни влакна, хранливи материи и вода, со што ја намалуваат потребата од консумирање на благи работи.

Консумирајте секаков вид на овошје. Калинките и јаболките се идеални за одржување на телесната тежина.

  • За појадок јадете зрнеста храна

Вклучете ги овесните снегулки, нелупениот ориз и пченицата во исхраната. Зрнестата храна има многу хранливи материи и обезбедува енергија која е потребна за почеток на работниот ден.

  • Јадете нискомасни млечни производи

Во исхраната вклучете нискомасни млечни производи, тие содржат мала количина на лактоза, многу протеини и ензими кои ја подобруваат апсорпцијата на хранливите материи.

  • Вежбајте

Одберете спорт или активност која Ве исполнува со енергија и ќе ви помогне да согорете калории.

  • Секојдневно пијте протеински шејкови кои се богати со хранливи материи и не содржат животински производи.

За спортски животен стил

Брзо и едноставно

За контрола на телесната тежина и одржување на формата!

Погодно за ужина

Со какао

За контрола на телесната тежина и одржување на формата!

Погодно за ужина

LEAVE A RESPONSE

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Follow by Email
Facebook
Facebook
WordPress Video Lightbox Plugin